Paroisses catholiques Saint Jean-Baptiste en Josas

Tout savoir sur les paroisses catholiques de Vélizy-Villacoublay, Buc, Jouy-en-Josas, Les Loges messes - catéchisme - sacrements de baptême - mariage - communion - confession - confirmation - chapelet - Bible - scout - etc.

OVERVIEW

The web page paroissedevelizy.org currently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have examined zero pages inside the domain paroissedevelizy.org and found twenty-one websites interfacing with paroissedevelizy.org. We were able to discover two contacts and addresses for paroissedevelizy.org to help you connect with them. The web page paroissedevelizy.org has been on the internet for eight hundred and five weeks, eight days, three hours, and forty-one minutes.
Addresses
Jan 2009

PAROISSEDEVELIZY.ORG TRAFFIC

The web page paroissedevelizy.org has seen a fluctuation quantities of traffic through the year.
Traffic for paroissedevelizy.org

Traffic ranking (by month) for paroissedevelizy.org

Traffic ranking by day of the week for paroissedevelizy.org

PAROISSEDEVELIZY.ORG HISTORY

The web page paroissedevelizy.org was started on on January 29, 2009. It is now eight hundred and five weeks, eight days, three hours, and forty-one minutes old.
January

BUSINESS SPAN

LINKS TO DOMAIN

WHAT DOES PAROISSEDEVELIZY.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paroissedevelizy.org Mobile Screenshot of paroissedevelizy.org Tablet Screenshot of paroissedevelizy.org

JFG Networks

networks jfg

Whois Protege / Obfuscated whois

Paris, 75011

FR

JFG NETWORKS

Cedric SIRE

1 avenue Jean Rieux

Toulouse, 31500

FR

PAROISSEDEVELIZY.ORG SERVER

Our parsers observed that a lone page on paroissedevelizy.org took nine hundred and six milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
46.105.104.34

ns0.jfg-networks.net
ns1.proceau.net

BROWSER IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

We caught that this website is operating the Zope/(2.13.21, python 2.7.5, linux2) ZServer/1.1 server.

HTML TITLE

Paroisses catholiques Saint Jean-Baptiste en Josas

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page paroissedevelizy.org states the following, "Dialogue - Café - Repas." We saw that the webpage said " Amitié Malades Isolés - Covoiturage - sacrement malades." It also said " Eveil à la Foi 3 à 7 ans. Catéchèse 8 à 11 ans. Parcours Alpha - jeudi 25 janvier 19h 45. Conférence de Carême du Père Jean-Baptiste. Lettre dinformation du diocèse de Versailles. Groupe de Louange loue en coeur! Site des clochers Buc-Jouy-Les Loges. 10ème veillée de prière pour la vie."

ANALYZE SUBSEQUENT DOMAINS

Paroisse de Villefranche sur Saône Sainte Anne des Calades

Consacrer sa vie à Dieu. Scouts et Guides de France. Scouts et Guides de France. Alpha classique et alpha couple. Groupe de louange chantée à Notre Dame des Marais.

Municipalité de Disraeli

le blog paroissedrogny - informations relatives à la paroisse de Drogny, commune de Piblange 57

PROCESSION A LA VIERGE A DROGNY LE 14 AOUT 2017. Communion à DROGNY le 11 juin 2017. Messe de rentrée à DROGNY. La messe dominicale est c.

MIRACLE MONEY SYSTEM - MIRACLE MONEY SYSTEM - Create Wealth Online! www.MiracleMoneySystem.com

Miracle Wishing Machine Used By CROWD RISING Participants! MIRACLE MONEY SYSTEM, LLC. Poker Parties are the Growing Thing. Get Your Games, LLC. MIRACLE MONEY SYSTEM - Create Wealth Online! See the profile of MIRACLE MONEY SYSTEM, LLC. Create your blog with Overblog.